Voor het vertrek - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Marton Kocsev - WaarBenJij.nu Voor het vertrek - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Marton Kocsev - WaarBenJij.nu

Voor het vertrek

Door: Marton

Blijf op de hoogte en volg Marton

01 Augustus 2006 | Duitsland, Berlijn

Hallo,

Helaas had ik gisteren geen tijd om een antwoord te schrijfen, of eigenlijk niet eens om mijn mails te kunnen lezen.

We zijn al in Frankfurt (am Main...gelukkig) en vliegen over een paar uurtjes!

Alles gaat tot nu goed!

Ik probeer dan wat vaaker wat van mij laten horen!

Hopelijk gaat alles goed in Zeeland

Rebeka zei dat woensdag komt Gerben - de groeten aan hem plus ook Lientje!

Tot zover vanuit F/M, ga goed met jullie,
groeten:
Marton

  • 01 Augustus 2006 - 12:47

    Papa:

    Beste Jongen, je bent een schat van een kind - zei Mama een minutje geleden.
    Dank voor je bericht - we horen natuurlijk graag altijd iets van je. Goede reis en we zullen Gerben/Linetje met je boodschap ontvangen.
    Goede tijden en straks welkom in Addis Abeba

    namens ons allen,

    papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2006

Aankomst

01 Augustus 2006

Voor het vertrek

14 Juli 2006

Fietstocht Dresden-Staré Splavy

30 Juni 2006

CZ

18 Juni 2006

Das visuelle Denkmal
Marton

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1256
Totaal aantal bezoekers 23818

Voorgaande reizen:

02 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: